Khusus buat ANDA PEROKOK TEGAR yang NAK SANGAT BERHENTI MEROKOK tetapi dah banyak kali GAGAL melakukannya…..

 

Inilah Rahsia Bagaimana Dalam Masa 7 Hari Sahaja Rasa “Gian” Merokok Anda Boleh Lenyap Untuk Selamanya

Kaedah Yang Paling Cepat Serta BERKESAN Untuk Berhenti Merokok Walaupun Anda Seorang Perokok Tegar!

Assalamualaikum dan salam sejahtera….

​Pertama sekali saya ingin mengucapkan tahniah kepada anda kerana berusaha untuk berhenti merokok. Ini kerana sekiranya anda mengunjungi website ini, anda sebenarnya terlalu ingin berhenti merokok atau nak orang yang anda sayangi berhenti merokok. Betul tak?

Percayalah dengan kata-kata pujangga yang berbunyi “nak seribu daya, taknak seribu dalih” atau “di mana ada kemahuan, di situ ada jalan”. Saya percaya yang anda atau orang yang anda sayang akan berhenti merokok selagi anda berusaha dan tidak putus asa cari jalan penyelesaian terhadap masalah ini.

Tetapi kalau ANDA rasa merokok boleh memanjangkan UMUR dan menambah kesihatan tubuh badan! Saya sarankan anda tidak meneruskan membaca. Laman ini khusus untuk yang serius nak berhenti merokok sahaja.

Ramai Perokok Hendak Berhenti Merokok Tetapi “Gagal” Melakukannya

Mengikut kajian dan pengamatan kami…..

%

Lebih 80% dari perokok tegar di Malaysia mempunyai keinginan untuk berhenti merokok

%

Lebih 20% dari perokok tegar yang ingin merokok ini telah mencuba pelbagai cara untuk berhenti merokok tetapi GAGAL.

%

Hanya 2% ke 5% sahaja dari mereka yang benar-benar berjaya berhenti merokok

Saya pasti anda merupakan salah seorang dari perokok tegar yang mempunyai keinginan untuk berhenti merokok dan mungkin anda merupakan salah seorang dari mereka yang telah mencuba berkali-kali namun gagal melakukannya.

Jika andalah orang tersebut maka saya boleh ucapkan tahniah kerana anda memilih untuk terus membaca kerana anda yakin bahawa merokok boleh membawa maut.

Namun persoalannya sekarang kenapa GAGAL ?

Kenapa boleh gagal berhenti merokok ?

Hanya ada satu perkataan yang boleh dikaitkan dengan kesukaran untuk berhenti merokok iaitu KETAGIHAN.

Ketagih atau dalam bahasa yang biasa digunakan dikalangan perokok seperti GIAN dan SANGAP sukar untuk dilawan. Ketagihan yang timbul dari nikotin yang ada dalam tembakau.

Apabila badan sudah sebati dan ketagih dengan kandungan nikotin bila seorang perokok tidak merokok maka akan timbul gejala-gejala yang boleh menyebabkan perokok GAGAL dalam usaha untuk berhenti merokok.

Gejala-gejala yang timbul bila tidak merokok seperti :

Rasa letih dan murung

Rasa gelisah

Rasa tak selesa

Dada rasa seperti sukar bernafas

Degupan jantung meningkat

Mudah menguap dan mengantuk

Kurang tumpuan dalam melakukan sesuatu

Dan banyak lagi…

Dengan kata lain tak sampai seminggu tidak merokok mulalah sakit-sakit dan tak sedap badan yang akhirnya jatuh demam, batuk dan selsema

Bila cuba merokok sebatang, semua sakit-sakit hilang dengan sendiri. Akhirnya terpaksa merokok semula.

Bagaimana Caranya Untuk Hilangkan Ketagihan Dan Terus Berhenti?

Ada banyak teknik atau pendekatan yang boleh diambil agar kita boleh berhenti merokok namun ada beberapa perkara penting yang perlu anda fahami. Antaranya ialah :

Buat alasan anda sendiri

Kenapa perlu berhenti merokok ? Ini perlu anda jawab kepada diri sendiri. Adakah ianya disebabkan kesihatan ? Sebab wang ? Sebab sayang kan anak dan isteri ? Senaraikan alasan atau alasan-alasan anda. Selagi tiada alasan maka segala usaha anda menjadi sia-sia.

Lakukan tindakan tanpa tangguh

Perkara pertama mungkin boleh dilakukan dengan mudah namun tanpa tindakan tangguh (TTT) perkara tersebut tiada makna nya.

Istiqomah dan sabar

Sudah pasti ujian dan dugaan nya berhenti merokok ini amat kuat. Bila ada ujian contohnya hidung mula selsema dan meleleh, batuk-batuk dan badan rasa tak sedap – jangan putus asa dan teruskan usaha. Kepada anda yang beragama Islam lakukan solat hajat dan minta pada Tuhan agar dipermudahkan. InsyaaAllah buat benda baik ada ganjarannya.

Gunakan alat bantuan

Untuk memudahkan usaha anda berhenti merokok (maklumlah ramai yang kecundang…) maka para saintis telah melakukan kajian ke atas herba tertentu dan hasil dari kajian tersebut, maka muncullah satu produk yang boleh bantu hilangkan GIAN merokok anda…..

Sasar pencapaian

‘Target’ atau sasar apa yang dicapai sekiranya anda berjaya berhenti merokok. Pencapaian mungkin :

  • Dapat kumpul satu amaun wang
  • Wang tersebut anda boleh beli satu benda atau perkara yang sangat anda ingin lakukan
  • Dapat perbaiki hubungan seks dengan isteri
  • Badan bebas dari bau asap rokok dan dapat pujian dari anak dan isteri

Cara Berhenti Merokok Menggunakan Bahan Semulajadi Yang Berkesan

Saya tahu yang nak berhenti merokok itu bukanlah perkara yang sangat mudah. Sebab itulah terdapat banyak produk di pasaran yang dihasilkan untuk membantu perokok untuk berhenti merokok. Tetapi, produk yang menggunakan sumber bahan semula jadi adalah terbaik.

Kajian telah dibuat terhadap beberapa herba dan makanan sunnah. Ini merupakan penawar dan penyelesaian terbaik yang telah wujud sejak berabad-abad lamanya.

Bertindak dengan Meneutralkan Kandungan Nikotin dalam Tubuh Perokok

Merokok adalah satu ketagihan terhadap nikotin, bukannya satu tabiat. Nikotin pula memberikan kesan kepada badan termasuklah ibu mengandung yang merupakan perokok atau selalu terdedah kepada asap rokok mungkin disebabkan bapa yang merokok.

Mengikut kajian, antara bahan semula jadi yang boleh meneutralkan kandungan nikotin ialah madu, cuka epal, kayu manis, buah pelaga dan tebu gajah. Bahan semula jadi ini boleh diamalkan satu demi satu setiap hari atau dengan mencampurkannya semua sekali.

Agak susah sebenarnya kalau nak cari bahan-bahan tersebut satu-satu. Zaman sekarang ni semua benda orang nak cepat dan senang je. Sebab tu lah saya nak kongsikan kepada anda tentang formulasi ini… ​

MEMPERKENALKAN, formulasi terkini…

I-QUIT Berhenti Merokok

Lupakan tentang terapi penggantian nikotin yang berharga MAHAL dan bersifat SEMENTARA. Dalam masa 7 hari sahaja, bahan-bahan semulajadi dalam i-Quit bakal mencuci semua nikotin, tar dan bahan-bahan berbahaya lain dalam badan anda yang menjadi punca ketagihan serta menghalang usaha anda berhenti merokok. Anda akan terus meninggalkan rokok tanpa kembali lagi.

Anda perlu tahu bahawa untuk berhenti merokok, anda mesti membuang punca ketagihannya dahulu iaitu nikotin didalam badan anda. Jumlah nikotin yang masih kekal dalam badan tanpa dibersihkan adalah PUNCA UTAMA kenapa ramai perokok tegar kembali merokok selepas berhenti. Ini menjadikan i-Quit sebagai penyelesaian yang hebat kepada perokok-perokok tegar yang gagal dalam proses berhenti merokok sebelum ini.

1. Formulasi terkini I-QUIT: Semburan herba ajaib yang membantu menghilangkan rasa ingin merokok perokok-perokok tegar

2. Bagaimana I-QUIT bertindak: Semburan herba ajaib yang membantu menghilangkan rasa ingin merokok perokok-perokok tegar

3. Berapa lama kesan I-QUIT: Campuran makanan sunnah dan herba tempatan yang terbukti dapat membantu perokok untuk berhenti merokok dalam masa 7 hari atau kurang.

Bahan Aktif I-QUIT

Nah… bahan-bahan yang biasa kita dengar kan. Bahan-bahan inilah yang membantu menghilangkan GIAN si perokok tegar.

Bagaimana I-QUIT Berfungsi?

Semburan I-Quit ini mampu mengHILANGkan selera untuk merokok terutamanya selepas makan atau minum.

Ini dapat dilakukan kerana semburan I-Quit membersihkan tar dan nakotin dalam badan. Sehingga anda tidak mampu lagi menerima bau rokok mahupun rasanya.

Bukan setakat itu malah ia dapat bantu membersihkan sistem pernafasan sehingga bila bernafas kita akan berasa sangat lega.

Sangat Mudah Menggunakan I-Quit

Anda hanya perlu menyembur semburan I-Quit ke dalam mulut dan menelan nya 3-4 kali sehari. Jangan bimbang sebab ianya halal dan selamat. Berhenti pengambilannya bila sudah ada tanda-tanda perubahan positif.

Video Perkongsian Bekas Perokok Tegar

Terbaik!! Bagaimana nak miliki I-QUIT ?

Anda tidak perlu bersusah-payah keluar rumah dan mencarinya di kedai-kedai, pasaraya mahupun di farmasi kerana anda boleh terus menempah nya dari laman ini sahaja. Biar saja kami yang menghantar produk ini terus kepada anda.

Untuk menempah klik saja butang tempahan.

Mengenai Penulis

Saya merupakan seorang perokok tegar semenjak sekolah menengah lagi. Pada zaman remaja, keinginan untuk mencuba sesuatu yang baru sangat tinggi sehinggalah terjebak dengan rokok.

Bila dah meningkat dewasa barulah sedar yang merokok itu banyak kesan buruk berbanding kesan baik. Sehinggalah saya mencari jalan penyelesaian dan terjumpa dengan produk I-QUIT.

Jadi saya menyarankan kepada anda atau nak orang yang tersayang berhenti merokok, cubalah I-QUIT 🙂

Mohd Firdaus

Pengedar Sah I-QUIT

Oooops...Nanti dulu!

Jangan buat tempahan lagi. Ada satu tawaran pemberian bonus PERCUMA untuk anda!!

Ya, jangan buat tempahan lagi. Di sini saya ada satu tawaran BONUS TAWARAN hebat khas untuk anda, berupa eBook dan harga tawaran istimewa.

Jika anda lakukan tempahan dalam tempoh 24 jam ini, saya berikan anda 2 Bonus-Super-Hebat ini yang tinggi nilainya ini secara PERCUMA sahaja!

Satu lagi tawaran istimewa untuk anda ialah diskaun harga sebanyak 25% yang akan tamat tak lama lagi.

Ianya menjadi tambah nilai tambah kepada ilmu yang bakal anda perolehi bersama I-QUIT Berhenti Merokok dalam 7 Hari dan juga PENJIMATAN harga kepada anda.

Berikut merupakan bonus-bonus yang bakal anda perolehi secara PERCUMA….

Bonus #1 : eBook Panduan Behenti Merokok dalam 7 Hari (bernilai RM37)

Manuskrip ini tidak ternilai harganya. Inilah dia satu lagi panduan yang akan mendedahkan kepada anda sebab-sebab utama mengapa anda susah sangat nak berhenti merokok dan terus mengalami masalah ketagihan merokok walaupun anda dah mencuba banyak cara, tetapi tidak berkesan.

Selepas ini, anda akan tahu mengapa anda terus terpaksa menjadi seorang perokok. Anda akan dapat mengelakkan daripada terus melakukan kesilapan utama dan seterusnya dapat berhenti merokok untuk selama-lamanya dengan berkesan.

Bonus #2: eBook I-QUIT Bebaskan Diri Anda Dari Tabiat Merokok (bernilai RM37)

Laporan manuskrip ini mendedahkan kepada anda teknik mudah yang paling berkesan untuk anda berjaya berhenti merokok.

Anda akan ditunjukkan dengan jelas langkah demi langkah secara terperinci dilengkapkan bersama dengan jadual bagaimana untuk anda mulakan langkah pertama anda dan yang perlu anda lakukan untuk anda berjaya berhenti merokok.

Memang satu tawaran yang rugi jika anda lepaskan

Tapi ada berita buruk…

Bonus dan tawaran harga istimewa yang saya tawarkan ini bukanlah untuk selama-lamanya, saya berhak untuk menarik bonus ini pada bila-bila masa sahaja. Jadi pastikan anda lakukan tempahan hari ini juga sebelum saya tutup tawaran pemberian bonus ini.

Tindakan Tanpa Tangguh

Sekarang saya ingin tanyakan anda sesuatu…

Adakah anda rasa anda perlu jaga kesihatan anda dan dalam masa sama anda dapat mengelak pelbagai penyakit ?

Jika anda rasa perlu maka anda perlu berusaha berhenti merokok. Gunakan I-QUIT agar dapat membantu anda untuk berusaha berhenti merokok.

Namun begitu niat yang baik tanpa ada tindakan yang baik maka ianya tidak berguna juga. Sila bertindak sekarang dengan tekan butang TEMPAH di bawah, dan lakukan tempahan anda anda SEKARANG.

Anda masih lagi ragu-ragu nak buat tempahan?

Mari saya berikan lagi satu tawaran untuk anda.

Ianya merupakan satu jaminan kepuasan 100% atau wang anda DIKEMBALIKAN!

Dengan setiap tempahan produk I-QUIT Berhenti Merokok ini, anda telah disertakan sekali dengan jaminan kepuasan 100% atau wang anda dikembalikan.

Setelah anda dapatkan produk ini, dan mendapati ianya tidak sedikitpun mendatangkan faedah dan manfaat kepada anda, saya akan pulangkan wang anda.

Soalan Lazim Mengenai I-QUIT

Bagaimana nak gunakan I-QUIT ?
I-QUIT ialah cecair semburan (spray). Cara penggunaan amat mudah. Cuma perlu spray di bawah atau atas lidah setiap kali anda nak merokok
Ada kesan sampingan tak ?
Tiada. Kandungan I-QUIT adalah 100% dari bahan semulajadi.
Jumlah yang perlu untuk kekal berhenti ?
Bergantung kepada individu. Kebiasaannya 1 botol sudah mencukupi. Tetapi ada juga isteri yang belikan 2 botol kepada suami disebabkan suami itu degil dan perlu dipaksa untuk berhenti merokok.
Kalau tak berkesan macam mana?
Result setiap orang mungkin berbeza. Tetapi setakat ini tidak ada seorang pun lagi yang tidak berpuas hati dengan produk ini. Semuanya bergantung kepada diri anda.

Jika sekadar nak mencuba atau tidak serius untuk berhenti merokok, anda dinasihatkan tidak mencuba produk ini.

Adakah I-QUIT selamat digunakan?
Ya. Seperti yang diterangkan sebelum ini, I-QUIT adalah selamat digunakan.

Telah mendapat banyak pengiktirafan seperti status Halal dari Jakim dan diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM)

Berapa lama tempoh penghantaran ?
Kami menggunakan perkhidmatan pos laju.

Kebiasaannya mengambil masa 1-2 hari untuk semenanjung Malaysia dan 3-4 hari untuk kawasan Sabah dan Sarawak.

P.S.:: Anda mungkin salah seorang dari perokok tegar yang tidak putus asa berusaha untuk berhenti merokok wlaupun telah banyak kali mencuba.

P.P.S.:: I-QUIT semburan yang dihasilkan dari herba-herba terpilih boleh bantu perokok tgar untuk hilangkan GIAN merokok seterusnya berhenti merokok.

P.P.P.S.:: Rawatlah sebelum terlambat. Miliki I-Quit sekarang juga.